Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане/чукане във волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тракане/чукане във волана

    http://youtu.be/8xQWzN_ElgM
    Колеги, това нормално ли е?
    Външни и вътрешни накрайници - идеално здрави.
    Майстора вика, че било нормално, като не е запалена колата.
    Като я запаля намаля значително, но пак се чува.

  • #2
    според мен е проблема е в рейката , и при моята 156 има такова чукане само че, доста по леко, и то саямо на незапалена кола
    alfa romeo 156 1.9 jtd

    Comment


    • #3
      Нормално е да има леко почукване на незапалена кола, но това на клипа не е нормално !!!
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

      Comment


      • #4
        Направих клип при запален мотор, после ще го кача.
        Усеща се почукването под краката на шофьора.
        След малко ще погледна накрайниците пак.

        Comment


        • #5
          http://youtu.be/Yje6Nu5PNt0

          Ако е рейка, може ли и от нея да ми е тежка хидравликата или от помпата да е ?

          Comment


          • #6
            Аз залагам до общоизвестните втулки на рейката.Почукването го имах и аз,но тъй като ми потропваше и в завой,си смених сдалата багажа втулка и тогава изчезна и това чукане.
            Да,на изгасен мотор е нормално да го има,но съвсем леко.По-точно може и да се усеща на волана,но не и да се чува толкова силно.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Накрайниците са читави, нямат луфтове.

              Изчетох темата за рейката, но не ми стана ясно, кои точно размери да ползвам за 147.
              Иначе течове-нямам.
              И това за 100000км да се скапе рейка ... кофти тръпка.

              Comment


              • #8
                Но все пак за да си сигурен,че не са втулките,трябва да свалиш маншоните,както са ти откачени накрайниците.Навиваш волана на една страна до край,за да излезе максимално пръта и тогава и на ръка ще усетиш и на око ще видиш дали там има проблем или не.И от другата страна така.Течове може да няма,но да са разбити втулките.За размерите не знам.Аз мерих на място и си направих нова,не помня размерите.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Нямам възможност да си я правя сам.
                  Предпочитам да купя друга рейка.
                  Като е свалена, как да я разбера дали е читава ?

                  Comment


                  • #10
                    Ако нямаш загуба на хидравлично масло, най-вероятно е от кормилни накрайници или бъркам ?
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Ами небразбирам много, но вътрешните накрайници са стегнати. Стоят изправени.
                      Определено чука отляво.
                      Скоро накарах приятел да върти волана, докато аз бях в канал.При пълен десен волан, като надигна нагоре вътрешния накрайник и чукането почти изчезва.

                      Comment

                      Working...
                      X